Snabbmatsfavorit

Hej vänner 
 
 
Lång jobbdag och vänner på ingång innebär lite tid till matlagning. Då tackar jag för att ugnen finns!
 
Sötpotatisen skalas, hackas i bitar och läggs på en plåt. Lax saltas och peppras och läggs bredvid sötpotatisen. Blanda ihop fetaost och pesto och smeta på laxen och kör in i ugnen på 225 grader i runt 20 minuter.
 
Under tiden hann jag både springa ner med tvätten och dammsuga. Tumme upp för mat som sköter sig själv!
 
Nu - dusch och jag stänger ner datorn för dagen! Ikväll ska jag bara njuta av mina vänners sällskap och en stor paleokladdkaka som jag bakat!
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du förklara skillnaden mellan sötpotatis och vanlig? Är den nyttigare?

2013-04-03 @ 18:58:33
Postat av: Marja

Jag vill också ha den här middagen nu! Sötpotatis och lax är några favoriter hos mig! Ugnsbakad helst :)

Svar: Ja visst är det gott! Bästa snabbmaten!!
Emma Barremyr

2013-04-03 @ 20:37:20
URL: http://bakasockerfritt.se/
Postat av: Anonym

Äter du broccolin rå?? Kram!

2013-04-04 @ 08:51:52
Postat av: Josefin Sjöberg

ååh, gott gott gott :)

Svar: Mmm, perfekt kombo :D
Emma Barremyr

2013-04-04 @ 22:45:00
URL: http://jossefinast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0