Tillbaka till verkligheten

God morgon 
 
Jag är tillbaka i verkligheten efter en härlig skidsemester med laddade batterier och taggad för världens bästa jobb. Jag sitter med frukosten i högsta hugg och ska snart ta min dagliga promenad till nJoy. Det regnar ute, men eftersom det finns regnkläder är det ju inga problem. Det är om man gör det till ett problem som det blir just ett problem. Nu drar jag istället på regnbyxor och regnjacka och är lycklig för att jag har ben som tar mig dit jag vill, att jag har ett jobb som jag tycker är kul och njuter av att få starta dagen på bästa sätt - med en promenad!
 
 
 
Nu är skidorna utanplockade för i år och jag måste erkänna att jag är mer än nöjd efter veckan som gått. Sex dagar med utförsåkning och ett halvt Vasalopp i längdspåret  har varit kanon - och så roligt! Att vara i fjällstugan med familjen är så mysigt, och det är något magiskt med dessa dagar där uppe.
 
Men nu är det väl dags för våren att komma tycker jag! Jag har sett snötäckt mark sedan början av november - alltså i nästan sex månader - vilket är på tok för länge! Sol, vår och värme önskar jag mig nu!
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Petra

Ser underbart ut!!!

2013-04-15 @ 07:08:05
URL: http://petraelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0