Bortskämd och energifylld

God morgon 
 
Igår kväll blev jag riktigt bortskämd av min fina kille, både med god mat och ompyssling. Dessutom hade han satt upp lampan jag fick av honom i födelsedagspresent som en överraskning när jag kom hem från träningen och där kunde min kväll ha varit gjord, men så fortsatte det med en trerättersmeny och massa god mat och kvällen blev bara bättre! Jag smälter lite av sånt här :-) Hihi.
 
Även om jag älskar att stå vis spisen och bjuda andra på mat är det minst lika roligt att bli uppassad på och serverad en god middag. Som jag njöt av stunden och mitt fina sällskap :-)
 
Vad som stod på menyn ser ni på bilderna nedan. Soppan serverades med stekt lax och efterrätten intogs i två omgångar - så galet gott var det! 
 
Det här har han inte gjort för sista gången :-)
 
 
 
Upptäckte dock att "kristallerna" satt lite hursom helst nu på morgonen som inte Pelle hade hunnit med att se i all "stess" igår. Upptäckte även att det saknades en "kristall" - tråkigt!!! Jag får kika förbi Ikea och fråga om det. Hoppas inte hela lampan måste tillbaka bara....
 
 
 
 
I eftermiddag/ kväll har jag konsultationskväll på gymmet med förhoppningsvis lite nya kunder. Blev nästan fullbokad - så det känns galet kul! Fram tills dess springer jag i tvättstugan och tar det lugnt här hemma. Blir kanske en sväng till gymmet också?! Hade tänk en vilodag idag eftersom jag varit lite trött de senaste dagarna, men kände mig piggare än på länge när jag vaknade idag (antar att all mat och allt socker gav mig lite extra energi igår - BRA med ordentlig påfyllning då och då) och är grymt träningssugen - så vi får väl se!
 
Hoppas att ni får en fin torsdag!
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Marie Andersson

Vilken underbar pojke du har Emma, ser ut att ha varit en supermysig kväll:)

Tack för en fin blogg med mycket nyttiga tips, fina recept och fina bilder. Alltid lika kul att kika in på din blogg:)

Kram från mig

Svar: Ja han är en riktig goding :) Kul att du gillar bloggen, det värmer att höra! Tack för din kommentar! Kram
Emma Barremyr

2013-02-21 @ 15:37:01
Postat av: Jossan

Åhhh vad gott allt såg ut! :) Tur du har :)

2013-02-21 @ 16:27:03
URL: http://jossan.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0