PT by Emma

Hej vänner 
 
Min alldeles egna hemsida är färdig!
 
Nu kan ni gå in och läsa om mig, mitt företag och mina tjänster! Klicka på bilden så länkas ni vidare till PTbyemma.se.
 
 
Jag vet att ni är många som frågat efter PT-online och min tanke är att jag ska starta upp det. Dock håller inte min ekonomi för att starta upp den sajten just nu, utan det får dröja lite till. Orkar ni ändå inte vänta så ber jag er ta kontakt med mig så hittar vi självklart en lösning tills vidare! Jag har redan flera som jag coachar via internet och är ni fler som är intresserad får ni gärna höra av er till mig på mailen [email protected] :)
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Madde

Jättefin sida! :)

Svar: Tack :-)
Emma Barremyr

2013-02-03 @ 22:06:34
URL: http://miinimuffin.blogg.se
Postat av: Camilla S

fin sida :)

Svar: Tack :-)
Emma Barremyr

2013-02-04 @ 07:45:37
URL: http://camillasvilja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0