Shopping i Hötorgshallen

Hej 
 
Under visiten i Stockholm i helgen hann jag såklart in i Hötorgsahallen för att fylla på skafferiet lite och hittande bland annat rå kakao till ett KANONPRIS! Fick med mig ett halvt kilo för 44 kr. Blev helt överlycklig och min helg var därmed gjord. Hehe!
 
Andra godsaker som jag fick med mig hem var rostade bondbönor, rostade sojabönor, chokladdroppar och torkat päron.
 
 
 
 
 
 
Rostade bondbönor var verkligen ett supersnack! Så himla gott :D Har ni testat?
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: louise

Hej jag har en fråga, den gröten t.ex. äppelpajsgröten du gör i ugnen, kan man göra den i mikron? vill äta den varje dag men hinner inte på vardagar när jag går i skolan haha, den är supergod och hallonpajsgröten ! ÄLSKAR DIN BLOGG!

Svar: Jag vet faktiskt inte? Du får testa! Annars kan du ju t.ex. duscha eller sminka dig under tiden gröten står i ugnen :-) Det brukar jag göra - och tar det ju inte så lång tid att göra frukosten ändå - det som tar lite tid är ju att blanda ihop den och sen äta den :-)
Emma Barremyr

2013-02-16 @ 00:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0