Tuff jobbvecka och onsdagsfrukost

God morgon alla solstrålar 
 
24-timmarspasset närmar sig sitt slut - bara en timme kvar nu innan en ledig dag väntar. Nåja - så gott som iallafall. Ska på bankmöte nu under förmiddagen som följs av ett benpass i gymmet innan jag hoppar på tåget mot Karlstad. Ikväll ska jag ladda upp inför morgondagen med en rejäl myskväll och middag med min älskade sambo!
 
Imorgon är jag fullbokad hela dagen mellan 8.00 och 17.00 med PT, massage och konsultationer. Fick dock en avbokning så då hinner jag förhoppningsvis med lite egen träning på den timmen! Efter den heldagen åker jag upp till Torsby igen för att göra ytterligare ett 24-timmarspass som personlig assistent fredag till lördag för att sedan ha en ledig helg! Det ska bli underbart efter den här monsterveckan! På lördag morgon går jag av passet och kommer då ha hunnit med tre 24-timmarspass + ett 12-timmarspass som PA och en heldag som PT/massör på en vecka. Ganska sjukt och kanske lite väl mycket, men det blir lugnare nästa vecka så det känns okej! Den veckan blir det ockå lite mer jobb som PT vilket såklart känns kul :D
 
Frukosten som intogs här på jobbet blev inget annat än en riskaka med keso och kokt ägg + en bägare med mangobotten, kesokvarg och chokladsås som toppades med kokos och kiwi!
 
 
 
Bägaren gör du enkelt genom att mixa en halv mango som du lägger i botten, häller över kesokvarg (häften keso, hälften kvarg) och toppar med chokladsås (mosa en halv banan och blanda ihop med 1 msk jordnötssmör och 1 tsk kakao)!
 
 
 
Önskar er en trevlig onsdag!
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Såg verkligen supergott ut! :)

Svar: Det var det också, du får testa :D
Emma Barremyr

2013-02-27 @ 09:42:52
URL: http://jwes.shapemeup.se
Postat av: Victoria

Vilken vacker frukost! Säkert supergod också ^^

Svar: Tack, ja den var både god och fin :D
Emma Barremyr

2013-02-27 @ 09:50:05
URL: http://kokospalm.blogg.se
Postat av: Liie

Vad vacker frukost! Önskar jag hade ork att göra sånt fint varje morgon, vilken härlig start på dagen!

Svar: Verkligen, jag älskar att vardagslyxa :D och egentligen tar det ju inte så lång tid!
Emma Barremyr

2013-02-27 @ 11:29:17
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Åh vad jag tycker om din blogg!! All härlig inspiration som man får här varje dag! Idag testade jag på att göra nyttiga micromuffins, och mums så goda de blev tillsammans med kaffe! Gjorde muffinsarna med kakao, havregryn, kokosflingor, banan och ägg. Så enkelt och SÅ gott eftersom jag är galen i choklad och inte äter godis längre. Jag skickade dock toppingen med turkisk yoghurt men måste testa det någon dag framöver. Mums! Tusen tack för alla härliga tips du ger!

Kram Isabelle

Svar: Vad glad jag blir! Tack för din fina kommentar :D Micromuffinsen är underbara och går att variera i mängder, mmm så gott med choklad :P
Emma Barremyr

2013-02-27 @ 11:29:38
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se
Postat av: malin

vilken lyxkänsla på den bägaren :)

Svar: Verkligen, jag älskar vardagslyx :D
Emma Barremyr

2013-02-27 @ 15:38:27
URL: http://kanjagsmaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0