Vardagsmotionen med promenad

Hej vänner 
 
Idag har jag förflyttat mig med hjälp av mina ben. För att få jämn belastning på ryggen byter jag ut väskan mot en ryggsäck, knyter på träningsskorna och stoppar lurarna i öronen. 
 
Samtidigt som jag rör på mig får jag också frisk luft, tid att tänka och en himlans massa ny energi!
 
Genom att promenera istället för att åka buss har jag idag fått ihop sammanlagt 80 minuters promenad. Hade jag inte gått hade mint två tredjedelar av den tiden gått åt till att gå till bussen, vänta på bussen och sitta på bussen. Varför då inte ta vara på tiden och njuta av det vackra som en promenad kan ge?
 
Utsikten på vägen hem nu på kvällskvisten fick hjärtat att ta ett extra skutt - så vacker en solnedgång kan vara!
 
 
 
 
 
Denna tisdag har varit helt fantastisk! Under eftermiddagen har jag träffat massa fina människor, bland annat föreläsaren Louise Alvarsson - en otroligt duktig journalist och ordstylist - och diskuterat marknadsföring som givit mig otroligt mycket! Jag är bara så fylld med energi och nya idéer att jag håller på att spricka! Jag älskar det jag gör och är så oerhört glad att jag får göra just det jag älskar! Jag känner mig fri och grym som faktiskt fixat denna resa med att starta upp ett eget företag! 
 
Och tack för att ni kikar in här och läser, kommenterar och ger mig så mycket tillbaka! Ni är så underbara 
 
Ikväll är jag ensam hemma och ska ta tag i lägenheten. Blev aldrig någon städning förra veckan så det är dags att slå på musiken på hög volym och dra igång nu!
 
Ha en fin kväll :-)
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! Nu har jag frågat detta på assa bloggar haha.. men ingen ahr svart än! i need answers. =)
Är detta ok mängder/kombination av fettkällor på en dag?
Frukost 1 ägg, lunch 8 mandlar (tar med till skolan), middag 80g avokado (ca 1 hel liten avokado)

vore så tacksam om du svara!

Svar: Det låter väldigt lite enligt mig och samtidigt är det en jättesvår fråga att svara på då jag inte vet något om dig!
Emma Barremyr

2013-02-19 @ 19:39:23
Postat av: Malin Rosö - DIY - Lantliv - Villa Gråbo ♡

Hej Emma!
Var tvungen att kika in här hos dig efter dagens föreläsning.
Jättefin blogg, riktigt pigg och glad med mycket inspiration!
Har lagt till dig i min länklista, lite marknadsföring så att säga ;)

Svar: Hej! Roligt att höra Malin :-) Gillar din också - jättefina bilder du tar! Lägger till dig i min läslista. Jättesnällt att du länkar mig, själv vet jag inte hur jag gör sånt då det inte är jag som gjort designen på min blogg. Har betalat och fått hjälp med det då jag inte är så haj på att koda. Hehe. Tack för idag - det var trevligt att ses och lycka till med uppstartandet nu!
Emma Barremyr

2013-02-19 @ 20:08:59
URL: http://malinlindstroms.blogg.se/
Postat av: Louise

Hej, vilken trevlig blogg! Och tack för att du nämner mig! Kul och inspirerande att träffa er också! :)

Svar: Kul att höra :-) verkligen - en härlig eftermiddag!
Emma Barremyr

2013-02-19 @ 20:14:55
URL: http://www.lafrilans.se
Postat av: Christina

Va härligt! Brukar också promenera mycket, fram och tillbaka till jobbet osv!

Svar: Härligt :-)
Emma Barremyr

2013-02-19 @ 20:48:51
URL: http://www.christinalicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0