Frukostsmoothie till en sjukis

God morgon 
 
Dagens frukostsmoothie innehåller blåbär, kiwi, avokado, kvarg, dadlar, havregryn och en skvätt mjölk.
 
Ett tecken på att jag inte är riktigt frisk är att jag vaknar utan matlust. Har vakant med hals- och öronont i flera dagar samt och varit lätt illamående. Illamåendet lägger sig såklart senare, men just nu vid frukosttid är jag inte lika glad att äta som vanligt (frukost är ju det bästa på hela dagen!). En smoothie är ju då himla smidig att slänga ihop när varken orken eller lusten till att äta finns där. För äta måste jag ju göra om jag vill bli frisk.
 
Igår låg jag hemma hela eftermiddagen på grund av sjukdom. Känner mig aningen bättre idag så ska straxt iväg och ta igen en del missade saker från igår!
 
Senare idag ska ni få veta en hemlis :)
 
Kram / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0