Gott nytt år

God morgon och GOTT NYTT ÅR 
 
 
Förrätt i form av räk- och laxcoctail med frökex
Varmrätt i form av ädelostbakad fläskfilé med ost- och vitlöksfyllda potatishalvor
Efterrätt i form av chokladkaka rawstyle med hemgjord kokosglass, hallon och blåbär
Nyårkyss och kärlek i mängder
 
Hoppas att ni hade en fin nyårsafton igår. Själv var jag och min kille som var sjukis hemma med mamma och pappa och lillasyster Julia som även hon var sjukis. Vi åt trerätters och hade en riktigt lugn och fin kväll :) Vid tolvslaget skålade vi in det nya året utomhus och kikade på alla raketer som sköts. Sen gick vi och la oss!
 
Idag är det jobb som gäller för min del, men bara kortpass, 10.00-16.00. Ikväll åker jag och killen tillbaka till Karlstad. Ska bli himla skönt då jag inte varit hemma på över två veckor!
 
Kram / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0