Ljusare dagar och kvällspromenad

Gokväll 
 
Alltså hur SKÖNT är det inte att det är ljust ända till fem? Det är ju för tusan alldeles underbart :D Efter åtta timmar inne på gymmet med konsultationer, träning och upplägg kände jag ett otroligt sug efter frisk luft och en avkopplande promenad. Fick med mig syster och samtidigt som vi fick mysigt umgänge fick vi också frisk luft, motion och rosiga kinder. 
 
Jag kom hem och kände mig som en ny människa! Mer energi och rensade tankar från dagen som gått!
 
 
Jag kan inte annat än att glädjas åt att det går åt ljusare tider! Visst är vintern mysig, men den är lite för väl mörk för länge för min smak och att märka av att ljuset kommer tillbaka på det här viset gör att leendet sprider sig i mitt ansikte! Faktiskt!
 
Nu ikväll har vi städat hela lägenheten och lagat mat och matlådor! Det var den lediga kvällen det! Fast än är den ju inte slut, först ska jag ta mig en dusch och sedan mysa ner mig i soffan med min älskade, en tekopp, kvällsfluff och se Sveriges Mästerkock (det enda jag följer på tv typ)!
 
Hoppas att ni haft en fin onsdag!
 
Kram / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0