Lycka!!!

God morgon vänner 
 
Jag känner mig som ett litet barn på julafton! Jag har inte fått träna på två veckor och idag har jag äntligen friskförklarat mig själv. Efter att jag slutar vid nio ska jag möta upp mamma för en tur till gymmet! Det pirrar i hela kroppen av glädje! Att sitta still och ta det lugnt är inte min starka sida och har aldrig varit. Jag har alltid varit sprallig och tyckt om att vara fysiskt aktiv så dessa två veckor med sjukdom har varit lite utav en plåga! Men nu så hoppas jag att jag är på banan igen!
 
 
Viktigt, viktigt nu är att komma ihåg att ta det lugnt för min del! Kroppen har fått jobba hårt med att bli frisk och därför kommer de första dagarna med träning bestå av låg intensitet för att kanske till helgen eller nästan vecka börja köra som vanligt igen! 
 
Så, hur går träningen för er mina vänner? Och hur går det med den sockerfria månaden? 
 
PS. senare idag kommer andra inlägget om min resa genom ätstörningen upp!
 
Kram/ Emma.

Kommentarer
Postat av: Linnéa - Sockersött men nyttigt

Gud vad kul! Jag fick faktiskt veta att mitt träningsförbud inte längre gäller igår så jag ska faktiskt också sätta igång! Efter ett års latande..

Svar: Gud vad härligt! Kör hårt och lycka till :D
Emma Barremyr

2013-01-16 @ 07:50:15
URL: http://sockerfritt.blogg.se
Postat av: annie

hej!
För det första: jag älskar din blogg :) Positiv och inspirerande.
Jag undrar var du köpt tajtsen du har på dig på bilden i detta inlägg?
kram

Svar: Hej! Kul att höra att du gillar bloggen och att den fyller sitt syfte med att inspirera! Tightsen kommer från Inter Sport - min kille köpte dem i julklapp till mig :D Kram
Emma Barremyr

2013-01-23 @ 18:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0