Registrerad hos Bolagsverket

Hej vänner 
 
Äntligen kan jag berätta för er! 
 
 
Igår fick jag ett brev på posten som jag väntat på i vad som känns som en evighet! Mitt företag som jag starat upp är äntligen registrerat hos Bolagsverket och jag kan glatt meddela att jag nu är ägare till en enskild firma vid namn PT by Emma.
 
Starta företag är en dröm jag haft sedan länge tillbaka. Trodde dock aldrig att jag skulle våga satsa. Efter PT-utbildningen sökte jag jobb på Sats ganska fort, men ångrade mig i sista sekund och bestämde mig för att satsa på ett eget företag istället. Satt länge och filade på en affärsplan, bollade idéer, skrev om, funderade, bollade lite mer idéer, och satt till slut med en färdig affärsplan i handen. I mitten av december skickades alla papper till Bolagsverket och Skatteverket in och jag har fått vänta. Vänta och vänta hand i hand med massa förberedelser inför det nya året. Jag har helt enkelt haft fullt upp och inte gjort så mycket annat än att jobba med företaget eller jobbat som personlig assistent. Och förra veckan fick jag äntligen flytta in på mitt nya kontor! Weeeiii :D Det känns så kul och spännande!
 
Från och med nu kommer jag jobba på nJoy i Karlstad. Jag erbjuder bland annat personlig träning, kost- och träningsupplägg, tester samt massage och terapeutiskt stretch. Bor ni i närheten får ni gärna hojta till, kommer ha flera bra erbjudanden till att börja med! Tanken är även att jag ska börja med PT-online så fort jag får upp en hemsida och ordning på saker och ting! Ni är flera som frågat om min hjälp vad gäller kost- och träningsupplägg, och snart får ni alltså chansen!
 
Nu vet ni och det känns himla skönt! Har varit lite jobbigt att inte kunna skriva om det jag har haft för mig om dagarna och som snurrat allra mest i mina tankar.
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad kul, grattis! :)

Svar: Tack Sofie :D
Emma Barremyr

Postat av: Sofia

Grattis Emma! Så himla kul för dig, önskar dig lycka till! :)

Svar: Tack Sofia :D
Emma Barremyr

2013-01-08 @ 12:45:29
Postat av: Martina

Men gud va spännande Emma! Grattis!! Jätteimponerad av hur duktig du är!! Jag gillar verkligen din blogg oxå, den är inspirerande! Kram Martina Svensson

Svar: Tack så jättemycket! Kul att höra att du gillar bloggen :) Hoppas det går bra med dina studier också :) Kram
Emma Barremyr

2013-01-08 @ 12:48:21
Postat av: Ellinor

Så roligt - stort grattis och lycka till!

Svar: Tack så hemskt mycket! :)
Emma Barremyr

2013-01-08 @ 12:50:00
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Martina Svensson

Gud va spännande Emma! Grattis!! =) Jag är helt imponerad av hur duktig du är! Jag gillar verkligen din blogg oxå, den är jätteinspirerande! Kram/Martina

2013-01-08 @ 12:53:12
Postat av: Sanna

Coolt! Himla stort grattis!!

Svar: TAck så jättemycket :D
Emma Barremyr

2013-01-08 @ 12:56:53
URL: http://engnuttasocker.blogg.se
Postat av: Annie

Gud vad underbart:-D grattis!

Svar: Tack Annie :D
Emma Barremyr

2013-01-08 @ 13:00:44
URL: http://liveitloveit.myshowroom.se
Postat av: Julia

Åh vad roligt, grattis! Startar du ptonline vill jag gärna ha hjälp med kostupplägg :)

Svar: Tack Julia! Vad roligt :)
Emma Barremyr

2013-01-08 @ 13:15:01
Postat av: Julia

Åh vad roligt, grattis! Startar du ptonline vill jag gärna ha hjälp med kostupplägg :)

2013-01-08 @ 13:15:02
Postat av: Zandra B

Grattis i massor! Vad roligt för dig :) Jag förstår din dröm, jag har exakt likadan och jag har börjat att ta små steg mot att uppfylla min dröm :)
All lycka till med ditt nya företag och din nya roll som PT! :)

Svar: Tack så himla mycket :D Att följa sitt hjärta är helt rätt, och genom små steg kommer du långt så småningom, fortsätt med det! Kram
Emma Barremyr

2013-01-08 @ 13:16:45
URL: http://zandra.shapemeup.se
Postat av: Gabbi

Åh gudbarn roligt! Detta är något jag också skulle vilja göra en vacker dag :) grattis!!

Svar: Verkligen, tack så mycket! Fortsätt kämpa mot din dröm :)
Emma Barremyr

2013-01-08 @ 14:04:07
URL: http://gubbsi.blogg.se
Postat av: Stina Victoria Nilsson

Grattis!
Vilken fantastisk och inspirerande blogg du har! :)

Svar: Åh, tack vad roligt att höra :D
Emma Barremyr

2013-01-08 @ 17:42:59
URL: http://stinavictorian.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Åh vad kul, grattis! :D

Svar: Tack så mycket! :)
Emma Barremyr

2013-01-08 @ 18:59:57
URL: http://denksam.wordpress.com
Postat av: Ida

Å det blev så:-) Superstort grattis!!!

Svar: Tack :D
Emma Barremyr

2013-01-08 @ 19:41:28
Postat av: Ida

Vad roligt, grattis!! Kommer gå jättebra!

Svar: Tack Ida :D
Emma Barremyr

2013-01-09 @ 09:50:25
Postat av: Frida

Åh va kul, grattis! Njoy verkar vara ett bra gym, vi är där på skolidrotten ibland. Jag går på Klara Gymnasium som ligger alldeles bredvid men håller annars till på KMTI. Hoppas du kommer trivas!

Svar: Tack! Vad roligt, då kanske vi ses någon gång :)
Emma Barremyr

2013-01-09 @ 15:57:47
Postat av: Emma

Woho, vad kul Emma! Min dröm är också att starta eget inom hälsa/träning så snart möts vi nog igen och kan utbyta lite information :) För övrigt, glöm inte höra av dig om du har vägarna förbi Sthlm något! Kram!

Svar: Ja det ska bli spännande :D Grymt Emma, det kommer du lyckas med! Du är verkligen duktig :) Ska absolut höra av mig om jag har vägarna förbi :) Hoppas att det går bra med dig och den lilla i magen. Tänk, nu är det ju inte länge kvar! :) Så skoj!
Emma Barremyr

2013-01-09 @ 17:00:30
URL: http://www.faw.blogg.se
Postat av: Louise

Åh vad kul! Grattis Emma och lycka till! :)

Svar: Tack :D
Emma Barremyr

2013-01-09 @ 21:31:17
URL: http://sundaay.blogg.se
Postat av: Linda

Åhh vad roligt Emma! Grattis :D

Svar: Tack :D
Emma Barremyr

2013-01-13 @ 22:18:53
URL: http://harligavardag.wordpress%2Ccom
Postat av: Anonym

Hej där! Kommer du frilansa något eller vad man ska säga, eller är du fast på njoy!? Jag är nämligen galet intresserad av en PT och nu när jag flyttar hem til värmland igen kommer jag försöka ta träningen till en annan nivå ;) Kommer vara i torsby och karlstad mest. finns det möjlighet att komma i kontakt med dig trots att man inte kommer ha kort på njoy?

Svar: Hej! Kul, jag har svarat dig på mailen, så kika på det :)
Emma Barremyr

2013-01-14 @ 00:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0