Still sick

Hej vänner 
 
Vid tio gick jag på ett 24-timmarspass på jobbet. Fast jag vilat och i stort sett inte rört en fena de senaste fyra dagarna vaknade jag idag med ännu mera halsont. Inte okej! Jag känner mig inte jättesjuk, utan bara sådär halvkrasslig, lite subfebrilvarm, trött i ögnonen, öm i halsen och trött i kroppen. Det var väl attans vad långdragen denna sjukdom skulle vara! ÅÅÅH!
 
 
Jag knaprar ingefära och surplar citronvatten, äter massa frukt och grönt samt god och näringsrik mat. Mina huskurer fungerar inte just nu, utan jag får helt enkelt bara slappna av och vänta ut förkylningen! Lyssna på kroppen och fortsätta vila hur tråkigt det än är.
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Aga

Hej Emma
JAg kan tipsa om en nose buddy jag köpte för några år sedan. Har sköljt bort så många baciller sedan dess. En supergrej!
Finns på http://www.yoga.se/Butik/Naesskoeljningskannor/NoseBuddy

Krya på dig!

Svar: Tack för tipset! Det lät spännande :)
Emma Barremyr

2013-01-12 @ 23:24:31
Postat av: Lina

Hej! Toppen blogg men kan du typ tipsa om några bra bloggar? Krya på dig! :)

2013-01-13 @ 16:13:26
Postat av: julia

alltså oj, världens bästa blogg!! Provaade kladdkakan igår, helt fantastisk!! kom gärna med fler tips, cant wait! KRAAM

Svar: Vad roligt att höra! Kul att du gillade kladdkakan också :D Fler tips kommer förhoppningsvis! Kram
Emma Barremyr

2013-01-20 @ 09:54:56
URL: http://berglunndjulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0