Tummen upp

God morgon 
 
Efter att ha vankat med halsont varje dag i över en vecka vaknade jag idag "bara" slemmig och hes. YES! Äntligen går det åt rätt håll :D Jag känner mig även mycket piggare i både kropp och knopp så med några dagars vila till är jag nog snart återställd. Ska ta mig till kontoret på nJoy idag och jobba lite med några kost- och träningsupplägg. Har första kunden på onsdag denna vecka och det ska bli grymt spännande!
 
 
Tummen upp för:
* Att jag börjar bli frisk igen 
* Att det är måndag och ny vecka med nya möjligheter
* Att det blir ljusare och ljusare för varje dag som går
* Att jag har min första kund den här veckan
* Att jag ska få träffa mina saknade vänner i helgen
* Att jag är kär och lycklig
* Att vi ska äta en god spenatsoppa med lax i till middag idag
 
Vad skulle ni ge tummen upp för just idag? Vad känns extra bra för er just nu?
 
Trevlig måndag!
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad tycker du om Omega 3? Är det något som bör läggas till i kosten om man sällan äter fisk?

2013-01-14 @ 09:02:00
Postat av: Julia

Hej Emma! Hittade din blogg för ca en veckasen och tycker att den är superbra och motiverar mig till att leva hälsosamt! Tack!
Jag tänkte passa på att fråga dig lite vad gäller morgonträning. Är det egentligen bra att träna kondition innan frukost, och styrketräning-kan jag göra det på morgonen? Om inte, vad ska man äta? Osv osv...
När jag tränar kondition på morgonen händer det ibland att jag gör knäövningar eftersom att jag har svaga knämuskler som behöver tränas upp, och tänker att jag "kan passa på nu medan jag är på gymmet", är det dåligt eller bra för mina knän då jag inte ätit frukost?

2013-01-14 @ 09:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0