Benstyrka, plankor och myskväll

Hej 
 
Jag har haft en så mysig eftermiddag och kväll med Beatrice. Innan Beatrice blev min PT-kund kände jag henne bara på avstånd då vi jobbade lite ihop när jag hade praktik på Sats förra våren. Nu har vi hittat varandra lite mer som vänner vilket känns jättekul då vi delar en hel del intressen + att hon är en så himla mysig och gullig tjej att umgås med. Energi och värme är vad jag känner efter ikväll!
 
Och träningsvärk. Men det är mitt eget fel då det var jag som la upp dagens pass i gymmet som vi körde tillsammans. Blev ett tungt benpass med en hel del variationer i form av pyramidset, superset och dropset. Blev mycket svett och mjöksyra samt åtta minuters plankande totalt i lite olika positioner. Nedan ser ni några (och ja jag vet att jag är blek, hehe, men det där med bränna är inte lika viktigt för mig längre, skyddar mig hellre mot solens strålar).
 
 
 
 
Efter passet blev det dusch och mys hemma hos mig med massa gott att äta och Grease på tv:n.
 
Båbärsscones <--(klick), keso, nötsmör, ost, hallonlakritsglass <-- (klick), mangobanankokosglass, hemgjorda bountys, hemgjord lakritschoklad och massa te!
 
Mangobanankokosglass - stavmixa frusen banan, frusen mango och krämig kokosmjölk till en glassliknande konsistens!
 
Recept på Bountys och choklad kommer! Håll ut!
 
 
Blir tidig kväll med ögonmasken idag! Jag är trött och i behöv av sömn. Imorgon kommer äntligen min älskling hem igen efter två nätter borta! Som jag längtar!
 
Hoppas att ni haft en fin onsdag 
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Har du något bra tips på hur man tränar baksida lår/stjärt UTAN att träna framsidan (iallafall inte lika mycket)? Tips på bästa övning och konditionsmaskin vore himla snällt!

2013-06-12 @ 22:09:01
Postat av: Bea

Det var så himla mysigt!! Nu får de inte dröja tills vi ses igen! Kram på dig :)

Svar: Visst var det! Absolut inte :D får boka in en dejt snart igen tycker jag :)
Emma Barremyr

2013-06-13 @ 05:07:45
URL: http://Beatriceahs.blogg.se
Postat av: Ellinor

Vilken underbar kväll och så roligt att odla nya vänskapsrelationer genom träningen.

Jag skulle verkligen behöva någon som kunde fota mina plankor. De bilder jag själv lyckats få till är väldigt snarlika varandra och inte alls särskilt spännande. Nästa vecka - finalveckan, blir det dock till att planka sig runt i Paris så vem vet vilka bakgrunder som då kan dyka upp ;)

Kram

Svar: Visst är det :) tränar också för det mesta själv och har samma "problem" som du! Haha, så kul att gå det lite på bild :) spännande med plankbilder från Paris :D kram
Emma Barremyr

2013-06-13 @ 10:28:10
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Fanny

Hej! jag läser din blogg varje dag och det är den absolut bästa hälsobloggen jag vet! Du verkar vara en sån himla go tjej, en sån där person som önskar var ens kompis ;) dessutom blir jag sjukt imponerad av bilderna! du måste vara sjukt stark och det är peppande att se att man kan vara så stark utan att ta träningen till överdrift. du verkar ha den perfekta balansen och jag önskar att jag själv hittar dit någon dag.

Så TACK för att du fortsätter skriva och inspirera, det förgyller verkligen vardagen att kika in här :)
kram!

Svar: Tack snälla rara du! Vad glad jag blir av att läsa din kommentar, så tusen tack!
Emma Barremyr

2013-06-13 @ 20:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0