Mugcakebreakfast

God morgon 
 
Dagens frukost blev en mugcake med kokos och vanilj toppat med blåbärskesokvarg, mullbär, kokoschips och hampafrön serverad med frusna bär.
 
Återigen måndag och en ny vecka med massa roligheter att se fram emot! Vad fort det går, ellerhur? Jag förstår inte riktigt vart tiden tar vägen? Är det verkligen så - att "desto äldre vi blir desto fortare går tiden"? För jag upplever det verkligen så, helt otroligt!
 
Men jag mår bra. Oförskämt bra. Jag njuter av dagarna, älskar det jag gör och lär mig hela tiden så otroligt mycket nya saker! Mitt jobb är fantastiskt, och jag måste nästan stanna upp och nypa mig i armen ibland - det här är faktiskt det jag drömt om att göra, och nu är jag här, efter mycket slit (roligt slit såklart)!
 
Att följa era hjärtan är viktigt mina vänner! Jag tror stenhårt på att om vill vi komma någonstans kan vi göra det, för som Mårten Nylén brukar säga - VILL = KAN. Så allt jag vill, det kan jag - och jag tror på mig själv. Det ska DU också göra!
 
 
 
Recept på mugkakan hittar du här <-- (klick)
 
Kesokvarg med blåbärssmak är keso + kvarg + blåbärspulver.
 
 
Min vecka kickstartar med en förmiddag i gymmet med PT- och massagekunder! Eftermiddagen kommer sedan ägnas åt mina online-kunder!
 
Ha en grym måndag alla fina läsare!
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Annah

Vilken är din favoritmugcake?

Svar: Jag har två - denna -->http://emmabarremyr.blogg.se/2013/june/blabars-och-kokosmugcake.html#comment och denna --> http://emmabarremyr.blogg.se/2013/april/coconut-and-vanillia-mugcake.html#comment :)
Emma Barremyr

2013-06-11 @ 09:50:02
URL: http://elsklingen.se
Postat av: Fredrik Larssen

Hej
Såg att du gillar blåbärspulver.
Vill du beställa mera så är du välkommen till min hemsida.

Vänligen Fredrik

www.larssens.se

2013-08-04 @ 03:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0