Frukost framför nyheterna

God morgon 
 
Tisdagen inleddes med en sovmorgon till halv åtta. Wiiieee, jag lyckades idag!
 
Frukosten har precis intagits i soffan framför Nyheterna och jag laddar för en ganska slapp dag. Har bara en massagekund och en konsultation och ska ta tillvara på övrig tid för att njuta och ta det lugnt, men också köra ett pass i gymmet!
 
Frukosten som serverades denna fina tisdag blev en tallrik mallorcagröt <-- (klick) med keso, jordnötssmör och riven kokos + en fruktsallad på hallon, blodapelsin och kiwi + en kopp citron- och ingefärste.
 
 
 
 
Vad äter ni till frukost idag mina vänner?
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Mums! :)

Jag åt mixad gröt (quinoa, bovete, havregryn och linfrön) som jag kokade med mosad banan, blåbärspulver och äggvita mot slutet. Sen hade jag smultron, yoghurt, kakaonibs, pumpakärnor och kokos på. Jättegott var det! :)

Quinoaflingor är jättegott att koka gröt på, prova! :)

Svar: Ja det lät jättegott :D mums!
Emma Barremyr

2013-03-05 @ 08:56:35
URL: http://kokospalm.blogg.se
Postat av: Rosanna

Låter som en väldigt god frukost! Själv år jag bovetegröt med smak av kiwi/yoghurt (proteinpulver), toppat med en sked kokosolja, kiwi och stora härliga blåbär. Gott!

Svar: Din lät också väldigt god :D
Emma Barremyr

2013-03-05 @ 09:12:53
Postat av: Lina

Kokos/äpple plättar med hemgjort äppelmos :)

Svar: Mums, vad gott :D
Emma Barremyr

2013-03-05 @ 09:33:20
Postat av: Minna

Jag åt hallonchiagröt med rå kakao/carobfluff, en stor klick jordnötssmör, banansorbet, quinoacrunch, gojibär och vita mullbär.

Svar: Vad gott :D
Emma Barremyr

2013-03-05 @ 09:55:31
Postat av: Marie

Här blev det jordnöts- och kakaogröt med kokosflingor och frysta hallon på toppen :)

Svar: Det lät supergott :D allt det goda - jordnötssmör, kakao och kokos :D
Emma Barremyr

2013-03-05 @ 10:44:44
URL: http://elinmaries.wordpress.com
Postat av: Mela

turkisk youghurt med hallon, paulins crunchy, russin och ringlad honung + ett knäckebröd med ägg och kaviar. Gott :D

Svar: Vad gott det lät :D
Emma Barremyr

2013-03-05 @ 11:45:21
Postat av: M

Ser gott ut. :)

2013-03-05 @ 11:59:15
URL: http://Marinapalme.blogg.se
Postat av: Angelica =)

Gott!
Jag åt ugnsbakad gröt gjort på havregryn, bakpulver, salt, 2 äggvitor, vatten, 1 banan och kanel. Till det hade jag rismjölk, mumma kardemumma!

Svar: Mums, vad gott det lät :D
Emma Barremyr

2013-03-05 @ 14:45:34
URL: http://angwe.devote.se
Postat av: Emelie

Jag åt smoothie på banan, blåbär , hallon och kokosmjölk, 2 stekta ägg och te.

Svar: Gott :D
Emma Barremyr

2013-03-05 @ 15:19:24
Postat av: Amanda

Jag åt bananpannkakor med kardemummasmak med tillbehöv i form av frysa(fast lite tinade) hallon och blåbär, blandade nötter och keso samt det obligatoriska kaffet :) Älskar frukost!

Svar: Mmm, vad gott med bananpannkakor till frukost!
Emma Barremyr

2013-03-05 @ 15:32:43
Postat av: Veronica

Tunna pannkakor gjorda på havremjöl, ägg och sojamjölk med kokt quinoa i smeten. Serverat med hemmagjord hallonchiasylt, keso, banan och jordnötssmör. Mums!

Svar: Lyxigt med pannkakor till frukost - gott lät det också :D
Emma Barremyr

2013-03-05 @ 17:21:22
URL: http://matforendam.blogspot.se/
Postat av: E

Jag åt också "mallorcagröt" toppat med jordnötssmör, banan, kokos och hasselnötter. Mmm...

Svar: Mmm, så gott :D
Emma Barremyr

2013-03-05 @ 17:38:04
Postat av: emilia

keso/yoghurtblandning med granola, jordgubbar och blåbär!

Svar: Vad gott :D
Emma Barremyr

2013-03-06 @ 07:52:11
URL: http://enbravardag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0