Kokosgröt i ottan

God morgon vänner 
 
Som vanligt är jag uppe tiiiidigt för att traska iväg till gymmet och beta av en PT-kund. Mig gör det inte så mycket då jag ändå ligger vaken vid halv sex när det börjar ljusna. Ska bli skönt med sommartid så jag kanske orkar sova lite längre på morgonen och inte blir så trött på kvällen. Hehe. 
 
Till frukost idag slängde jag ihop en ny gröt som jag inte riktigt minns var jag fann receptet på. Gudomligt gott var det iallafall. Kokosälskare som jag är föll det mig helt i smaken.
 
Nu är magen mätt och belåten och jag är redo att möta onsdagen!
 
 
Kokosgröt:
2 ägg
1 dl kokosmjök (extra creamy)
1 msk kokosmjöl
Kardemumma
Vaniljpulver
 
Häll alla ingredienser i en kastrull. Sätt på plattan ovh vispa till det blir en gröt!
 
Vips - kokosgröt!
 
Muuuuums :D Jag serverade med riven kokos, mandlar, hallon och kiwi...
 
 
Efter PT-kund blir det egen träning, promenad hem för lunch, datorjobb med träningsupplägg och sedan en ledig kväll!
 
Hoppas att ni får en fin onsdag!
 
Lite senare kommer ett inlägg upp med svar på ett gäng läsarfrågor!
 
Kram / Emma

Kommentarer
Postat av: Hanna

Måste bara säga att din blogg är väldans bra :) gillar alla tipps om mat och träning(:

Svar: Tack, snälla! Vad roligt att höra!
Emma Barremyr

2013-03-27 @ 09:32:15
URL: http://hhaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0