Lördag i skidbacken

God morgon 
 
 
Äntligen har jag helg! Alldeles snart iallafall :D Jag har precis glufsat i mig en stor tallrik jordnötsgröt som vispats ihop med en äggvita och toppats med en rejäl slev keso, banan, kiwi, hallon och kokos. Mätt och gó i magen är jag nu redo för en dag på fjället!
 
Som jag längtat ut dessa fina dagar som varit och nu äntligen ska jag få tillbringa en heldag i backen tillsammans med min kärlek!
 
Wiiiiieeee :D
 
 
 
 
Hoppas att ni får en fin lördag och så kan ni väl hålla en tumme för att solen kikar fram även idag, för min skull? Hihi.
 
Kram till er / Emma.

Kommentarer
Postat av: Lina Tsutsumi

Hej!
Kom in på din blogg genom Pt-Fias blogg och tyckte den här bloggen var lika underbar! Jag såg ditt recept på chokladbollsgröt som var fantastiskt god och deade med mig av receptet på min blogg. Länkade även till din blogg. Hoppas det är okej (:
Kram

Svar: Vad roligt att höra :D Och vad kul att du gillade chkladbollsröran, snällt att du gav mig en länk också! Kram
Emma Barremyr

2013-03-02 @ 13:12:19
URL: http://linatsutsumi.com
Postat av: maria

hej! tycker alltid att det är lika roligt att kika in på din blogg, alltid fina bilder och ny inspiration :) Undrar om du har lust att dela med dig lite tips på bra mat innan och efter träning? Har nyligen börjat träna och kan behöva lite tips :)

Svar: Hej! Vad roligt att höra att du gillar att kika in här :-) tack för ditt tips, jag ska fixa ett inlägg med lite tips på före- och efterträningsmat :-)
Emma Barremyr

2013-03-02 @ 19:55:03
Postat av: Linnéa

Åååh jag ÄLSKAR dina bilder!

Svar: Tack, roligt att höra :D
Emma Barremyr

2013-03-02 @ 21:22:41
URL: http://sockerfritt.blogg.se
Postat av: Kaffehörnan

Vad nice tårta

2013-03-03 @ 00:28:52
Postat av: Camilla

Hej Emma!
Jag är en av många som kikade in på din blogg efter att PT-Fia visat upp din frukost och jag ville bara säga att DU ÄR SÅ BRA! Jag och min sambo kollar numera in din blogg DAGLIGEN och skriver ut recept efter recept som vi avverkar på löpande band! Du är roligare att läsa än PT-Fia tycker vi båda :) Hoppas att du får en underbar dag och tack för ditt skrivande och din matkreativitet!
Med vänliga hälsningar
Camilla och Erik

Svar: Tack så hemskt mycket för din fina kommentar! Du anar inte vad glad jag blev av att läsa den! Så roligt att höra att ni testar recepten och gillar dem! Hoppas ni får en fin dag ni med! Kram
Emma Barremyr

2013-03-04 @ 09:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0