Min vardagsmotion

Hej vänner 
 
När jag ska någonstans försöker jag så ofta jag kan ta vara på det fina som vardagsmotionen kan ge. Så länge snön ligger vit på marken transporterar jag mig själv i form av promenader. Och när våren kommer byts promenaderna ut mot cykelturer
 
När jag går slipper jag passa busstider, som för det mesta gör mig fasligt stressad och ger mig en klump i magen. Nu går jag när jag vill och ser till att ha tid på mig!
 
Under tiden som jag går får jag min egen tid på dagen. Jag tänker, funderar och njuter av stunden, livet och min kropp som tar mig dit jag vill! Är det inte fantastiskt?
 
Morgonpromenaden till jobbet igår var en vacker stund på dagen. Jag lät den kyliga luften fylla mina lungor, log mot solen som var på väg upp och kände hjärtat skutta lite extra av lycka åt ljuset som faktiskt fyller våra dagar mer och mer nu.
 
Vi går mot vår. Och för mig är det inget annat än ren och skär lycka!
 
 
 
 
Kram / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0