Nyttig liten pizzalunch

Tjena 
 
Vad sägs om en nyttig liten pizza till lunch? En underbart god liten pizza med en smaskig tunnbrödsbotten?
 
Höjden av vardagslyx och som jag älskar det! Denna var noga bästa lunchen på läääänge, länge!
 
 
 
Botten på pizzorna består utan tunnbröd. Själv så använde jag mig av mitt hembakade tunnbröd som jag gjorde tidigare i veckan, men såklart så funkar det ju vanligt "köpetunnbröd" också.
 
På pizzorna hade jag:
En klick tomatpure som smetades ut
Rökt skinka
Bladspenat
Soltorkade tomater i olja
Massa riven prästost
Några klickar pesto
Oregano
 
Släng på vad du nu önskar på dina minipizzor och kör in dem i ugnen på 200 grader i en 10 minuter. Klaaart! Servera med en god sallad såklart :D
 
 
 
Efter en förmiddag i gymmet kom jag hem och visste inte riktigt vad jag skulle äta till lunch så det blev denna snabbvariant av minipizzor. Helt perfekta, mättande och sååå goda!
 
Efter konsultationen i morse har dagen bestått av jobb, jobb och åter jobb. Att jobba som personlig tränare innebär inte att man endast kör timmar med kunder i gymmet. Nejdå, planeringen är nog det som tar upp mest tid och med lite nya kunder denna vecka har det blivit mycket planeringstid. Idag har jobbet bestått av både kost- och träningsupplägg!
 
Nu sitter jag och syster Lina på tåget hem till mamma och pappa där hela helgen kommer att spenderas. Förutom två 24-timmarspass ska jag hinna umgås med familjen, men även en riktig tjejkväll med mina bästa vänner! Känns som om helgen kommer bli grym :D
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ser gott ut :-D

2013-03-07 @ 19:06:05
URL: http://www.acordingtosofia.blogg.se
Postat av: Vanessa

I am so inspired by your blog and instagram!

2013-03-08 @ 13:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0