Smörgåsfrukost och begravning

God morgon 
 
Idag blir det inget avancerat till frukost. Nötlimpa med keso/ägg och avokado/makrill + en kiwi. Jag ska straxt iväg och beta av sista PT-kunden för veckan innan jag och Pelle åker upp till Torsby. Min mormor kommer begrvas idag så självklart kommer det bli en jobbig dag! Så ni får ha förståelse för att det blir tomt på inlägg resten av dagen.
 
Den här dagen har jag fruktat länge, men jag hoppas att det blir ett fint minne till min älskade mormor!
 
 
 
 
 Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Ida

åtminstone brukar det lätta något efter en begravning, hoppas det gör det. Beklagar sorgen!

Svar: Det är väl så! Tack för din kommentar. Kram
Emma Barremyr

2013-03-21 @ 08:00:25
Postat av: jenny

be strong! förstår precis vad du går igenom.. min mormor dom för ca ett halv år sedan och lämnade verkligen ett stort tomrum men jag tänkte hela tiden såhär: vill hon att jag ska vara ledsen? vill hon att jag ska ligga uppe hela natten och gråta? nej, hon vet att hon har en stor plats i mitt hjärta och jag vill att hon ska vila i FRID!<3 kram på dig!!

Svar: Du har ett jättebra tänk! Självklart hade de inte velat se oss ledsna, utan vi får tänka på de fina stunderna vi fick med dem! Tack för din kommentar! Kram
Emma Barremyr

2013-03-21 @ 09:45:58
Postat av: Emelie

Jag stod min mormor väldigt nära. Kommer ihåg min mormors begravning som igår. Det var för 1 år sedan, längtan efter henne är oändlig, jag lär mig varje dag att uthärda den. Jag förstår dig och hur du mår just nu. Kram

Svar: Tack för din kommentar! Förstår att du saknar din mormor. Vi får försöka tänka på alla fina stunder vi faktiskt fått med dem! Kram
Emma Barremyr

2013-03-21 @ 12:11:48
Postat av: Jenny

Säger som Ida, har själv haft lättare att bearbeta efter begravningar, det är som om det är först då var och en har tid att ta hand om sin egen sorg. Ta hand om dig!

Svar: Jag förstår det! Tack för din kommentar! Kram
Emma Barremyr

2013-03-21 @ 14:50:38
URL: http://kbarak.blogspot.com
Postat av: Nathalie

styrke kramar!!

Svar: Tack, KRAM!
Emma Barremyr

2013-03-21 @ 14:51:12
URL: http://www.brodkonst.se
Postat av: Kusin Emelie

Fina fina farmor <3

Svar: <3
Emma Barremyr

2013-03-22 @ 06:49:27
Postat av: Sara - Hold on be strong

Åh du är stark!! Jag vet hur det känns. Fortsätt kämpa! Efter regn kommer alltid solsken och bättre dagar är vår destination. Kram

Svar: Tack fina för din kommentar! Jag hoppas att det kommer kännas lättare och ljusare snart! Kram
Emma Barremyr

2013-03-22 @ 18:21:49
URL: http://saraleasofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0