En dag i matsäcken

God morgon 
 
Tisdag och dags för morgonyoga igen då! Jag laddar som vanligt upp med en smoothie, enkelt, snabbt och gott tidiga morgnar!
 
Idag är det långdag ända till fem i gymmet och jag har därför laddat upp med en ordentlig matsäck:
 
* Mellanmål: kokosyoghurt (yoghurt + lite tjock kokosmjölk) med egengjord müsli (kokoschips, kakaonibs, mullbär, pumpakärnor, linfrön, hampafrön, bovetepuffar och quinoapuffar) och hallon
* Mellanmål: banankaka med kanel och kardemumma och keso
* Lunch: svartabönorspagetti och köttfärssås + morot
* Mellanmål: zucchinifralla med avokado och en nektarin
 
Eftersom jag äter frukost såpass tidigt idag blir det två mellanmål innan lunch!
 
 
Dagens egna träning kommer bli ett rygg och axelpass!
 
Hoppas att ni får en fin tisdag!
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Min Lilla Kokvrå

Det var en rejäl matsäck :) För min del blir det två bananer, en clementin och en lunchlåda med fish cakes från söndagens middag i min matsäck.

http://minlillakokvra.blogspot.se/2013/05/thai-fish-cakes-pa-en-svensk.html

Ha en bra dag!

2013-05-21 @ 07:25:47
URL: http://minlillakokvra.blogspot.se/
Postat av: Ellinor

Skönt att se att det är någon mer än jag som kommer fler än en burk till jobbet ;) Ibland skrattar de åt mig då jag bunkrar upp i kylen. Då skulle de se hyllan bakom skrivbordet ;)
Önskar dig en fin tisdag!
Kram

2013-05-21 @ 08:22:09
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: pilla

Oj, verkligen seriös packning!

2013-05-21 @ 10:05:48
URL: http://pernillabredolt.com
Postat av: Emelie

Hej! Om man har frågor till dig som man vill att ingen annan ska läsa, kan man maila dig då? Isf, vad har du för mailadress? :)
Förstår om du inte har ork/tid att svara på alla frågor du får jämt och ständigt, men kände ändå att jag ville kolla med dig, för jag gillar verkligen din blogg och hur du skriver och tänker :)

2013-05-21 @ 16:17:00
Postat av: Emelie

Hej! Har du en mailadress man får maila till angående lite mer personliga frågor (typ ens matschema) som man helst inte vill skriva här? :) kramis!

Svar: Hej :) Yes, du kan maila till [email protected] :)
Emma Barremyr

2013-05-21 @ 21:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0