God morgon skogen, här kommer vi!

God morgon vänner 
 
Fotograferingen igår blev framflyttad pga att himlen öppnade sig i skyfall precis när tiden var satt. Så typsikt! Men, men vi hoppas på bättre väderlycka nästa gång!
 
Idag ska vi ut i skogen och gå en vandringsled vid namn "Dolpen". Jag och Per går den för tredje gången och det har blivit lite av en tradition att vi gör det varje vår. Runt milen i total grönska och stillsam tystnad. Wellness för både kropp och själ!
 
Idag traskar vi med svärföräldrarna, lite påfyllning i sällskapet är ju bara trevligt! Nedan ser ni några bilder från förra året!
 
 
 
 
Önskar er en fin lördag!
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej, jag tänkte bara fråga dig en fråga. Det är så att jag har en ätstörning och ibland kan jag bli jättemätt och inte äta något men vissa dagar så äter jag och blir aldrig mätt. vet du vad det beror på? jag är jätterädd för att äta för mycket. KRAM

Svar: Eftersom du utsätter din kropp för svält är hela ditt system i obalans. Jag önskar så att jag kunde hjälpa dig med din ätstörning, men det är du själv som måste hjälpa dig! Jag förstår dina rädslor för att äta för mycket, men att din kropp sänder ut hungerkänslor är ett sätt att tala om att den behöver energi. Är du hungrig ska du lyssna på kroppen och äta, du äter inte för mycket! Skickar massa styrkekramar till dig och jag hoppas att du tar hand om din kropp och lyssnar på den! KRAM
Emma Barremyr

2013-05-25 @ 14:49:46
Postat av: Cecilia

Fantastiskt inspirerande blogg.
Du ger massvis med energi, visar att hälsa inte är en rutmage och massa piller utan en sund livsstil (det är iaf vad jag tycker du förmedlar) och att må bra inifrån och ut. Tack för härliga recept och pepp! <3

Svar: Tack snälla för dina fina ord, vad glad jag blir! Hoppas att du får en fin dag i solen! <3
Emma Barremyr

2013-05-25 @ 16:26:36
URL: http://ceciliabrolund.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0