Helgen i Instagram

Hej 
 
Vi kör några bilder från helgens instagram som bjöd på lite smått och gott.
 
 
1. Glassfika i solen på Morsmors' glasscafé i Lysvik
2. Solig morgonpromenad runt älven
 
 
3. Snygga ekologisk "hemägg" som svärmor skickade med
4. Solig fika på balkongen med ägglatte och nybakade frallor med ost, skinka och avokado
 
 
5. Lördagsgodis
6. Jag och mamma (som är nyopererad i axeln) på morsdag som vi firade med middag på Stadshotellet
 
Underbar ledig helg som bjöd på en försmak av sommaren!
 
Hoppas att ni haft en lika fin helg som mig och att ni fått njuta av härligt sommarväder?
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Viccy

Vad härligt det ser ut! Mormors Café vill jag också åka till i sommar! :D

Svar: Det är så vackert där uppe! Skulle vara kul att ta en fika där i sommar om du har vägarna förbi? Tycker det är dags att planera in en träff också. Hör gärna av dig till min mail [email protected]. Du får gärna skriva dina inloggningsuppgifter till mig också så jag kan läsa din blogg! Kram
Emma Barremyr

2013-05-27 @ 17:35:27
URL: http://springaren.blogg.se
Postat av: Isabelle

DU ÄR SÅ FIN!! Åh så fräsch du ser ut!!

Du är sån otrolig motovation och inspiration! :-)
Kram!!

Svar: Tack snälla söta du! Dina ord värmer och gör mig oerhört glad! TACK! Och en bamsekram till dig
Emma Barremyr

2013-05-27 @ 22:49:42
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se
Postat av: Cecilia

Åh, vad är det för spännande lördagsgodis med kokos på?!

Svar: Finns recept på bloggen nu :D
Emma Barremyr

2013-05-28 @ 00:20:39
Postat av: maricel eriksson

MUMS! vad har du gjort frallorna av? Har du nåt recept på dom? Och vad är det för gott lördagsgodis med kokos på? Ser supersmarrigt ut. Tusen tack för världens bästa blogg! Du hjälper mig i mina vardagsproblem(vad blir det för mat?) ;D Ha en fin dag!!

Svar: Recept finns här --> http://emmabarremyr.blogg.se/2013/may/egotid-frallor-med-zucchini-och-onsdagslyx.html :) Kul att du gillar bloggen! Det värmer verkligen! Ha en fin dag du med :)
Emma Barremyr

2013-05-30 @ 14:09:31
URL: http://mariceleriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0