Magisk morgon i Saltis

God morgon 
 
Sol, blå himmel, morgonpromenad, fågelkvitter, kärlek, drömmar, segelbåtar, vatten och vårlukt i Saltsjöbaden.
 
 
 
 
 
Magisk morgon som följdes av en stor frukostbuffé!
 
Nu ska vi åka in mot stan. Jag ska möta upp min fina PT-vän Madeleine för fika och sen blir det en shoppingrunda innan vi ska möta upp Pelles bröder med respektive för middag och avslutningsvis dra oss mot det vi väntat på länge - Bruce Springsteen!
 
Trevlig fredag till er 
 
Kram / Emma.
 

Kommentarer
Postat av: Viccy

Ser ju grymt härligt ut! :)

Svar: Ja alldeles underbart :D
Emma Barremyr

2013-05-03 @ 18:13:30
URL: http://springaren.blogg.se
Postat av: Marja - Baka Sockerfritt

Åh, visst är det fint där! Speciellt nu när solen börjar titta fram och värma!

Svar: Hur vackert som helst! Skulle inte tacka nej till att bo där :D
Emma Barremyr

2013-05-04 @ 09:18:00
URL: http://bakasockerfritt.se/
Postat av: Ellinor

Vilken helg det varit!
Stockholm har verkligen visat sig från sin bästa sida och fredagens konsert skall vi inte tala om. Helt magiskt.
Jag vet inte hur många gånger under helgen som jag upprepat hur otroligt fantastiskt allting är. Men det är en påminnelse som tåls att upprepas. Gång på gång, dag efter dag :)

Svar: Vad härligt att din helg var så bra! Skönt att få ladda batterierna och göra lite extra roliga saker ibland :)
Emma Barremyr

2013-05-06 @ 10:20:09
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0