Middag med barndomsvän och ett sämre träningspass

Hej kompisar 
 
Blev dåligt med bloggning igår då jag hade en hel del annat för mig. Jag åkte hem till Torsby till mamma och pappa på eftermiddagen. Vi hade Johan, en av mina äldsta och bästa kompisar (som varit i Canada och USA ett halvår, och precis var hemkommen) på middag hela kvällen. Vi åt god mat som mamma lagat, jordgubbar och grädde till efterrätt, drack te och satt och pratade i flera timmar! Himla mysig kväll och så roligt att få träffa Johan igen!
 
Jag och Johan på studentbalen - 08
 
Idag börjar jag jobba halv ett och har därför hunnit med både ett träningspass och ett besök hos farmor och farfar under förmiddagen.
 
Träningen kändes sådär idag. Men, alla träningspass känns inte bra. De där dåliga passen måste tyvärr finnas för att de bra ska kunna framträda. Ingen träning är dålig träning, och även om det inte blev så bra som jag ville gjorde jag ju ändå mitt bästa! Jag körde bröst, triceps och mage, men fick liksom inget flyt i det, kände mig inte så stark som jag brukar och var omotiverad. Jag fick iallafall ihop ett gäng övningar och pressade mig till max i både bänkpress, dips och cablecrunches. Gött efteråt och jag är glad att jag fick till ett pass! Nu är det ju jobb som gäller i 22-timmar!
 
Lite senare idag kommer ett inlägg fyllt med inspiration upp från en av mina kunder, missa inte det!
 
Kram / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0