Solskenslunch

Hej vänner 
 
 
Dagens lunch intogs ute i solskenet!
 
Solen strålade, gräset var nyklippt och det doftade... sommar?
 
ÄNTLIGEN!
 
Som jag njöt när jag satt och mumsade på min köttfärssås med svartabönorspagetti, bladspenat, tomat och paprika.
 
Vissa stunder känns livet nästan för bra för att vara sant! Att börja morgonen med en timmes yoga, följt av två PT-kunder, egen träning och en lunch ute i solen känns så lyxigt - och jag njuter!
 
Resten av eftermiddagen har bestått av jobb med upplägg till en ny kund, ytterligare en PT-kund + en PT-duo. Sen var jag värd att gå hem för att njuta av en ledig kväll tillsammans med pojkvännen!
 
Just det, köttfärssåsen - den blev het och god:
* Nötfärs
* Krossade tomater
* Charlottenlök
* Sambal oelek
* Havregrädde
* Soja
* Paprikakrydda
* Spiskummin
* Örtsalt och pepparmix
 
Mums och glad mage!
 
Hoppas ni får en fin tisdagskväll!
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: maria

ååh, jag blir riktigt sugen! den där pastan är min favorit! ;)

Svar: Ja den var jättegod :)
Emma Barremyr

2013-05-14 @ 19:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0