Just arrived to Brisbane..

... and I already love it here!

Jag har kopt en ny kamera! En rosa LUMIX Panasinic FS3. Antligen! Nu kan jag ta bilder igen. Hihi.




Hann med en shoppingrunda i Surfers idag innan vi akte ocksa. Kopte en ny bikini som jag kollat pa hela veckan. En red and white prickig. Betalade fyra hundra for den.. inget speciellt marke, men jag gillade den verkligen och skulle ju anda ha en ny. Jag har letat som en idiot efter en bikini anda sen jag kom hit.. men inte hittat nagon. Men nu har jag :D Sen sa kopte jag en ny sarong eftersom min andra (mammas) blivit stulen. Hoppas inte att du blir jatteledsen over att den andra ar borta mamma. Den nya var brun och vit, fin den med :)


Bussen fran SP var forsenad nastan en timme. Sa vi anlande till Brisbane lite senare an vad det var tankt. Det ar alltid sa trakigt att lamna ett stalle, man vet aldrig om man kommer tillbaka.. Och jag gillade verkligen SP.
Igar var vi ute och festade med Thomas, Elias och Andre. Startade pa deras hostel dar vi traffade massa schyssta danskar som hangde med ut. Cocktails and Dreams var stallet. Jag fick dansa och det var askul!


I really enjoyed the Wet and Wild. Vi hade sa kul nar vi var dar igar! iiiiih!
Avslutade det hela med Mc Dolnads.
Underbar dag

***

Nu har vi handlat mat och ska fixa middag. Nya hostellet ar ett av de battre. Frascht och det finns AC (behovs har for att fa bra somn, vilket jag inte fatt pa ett tag) Det ar hur varmt som helst. Jag klagar inte, jag alskar det. Men inatt ska jag sova skont. Mm :D Fran varat rum har vi utsikt over poolen och staden. Det ar verkligen jattefint!
Lovar att det kommer komma mer bilder nu framover!

Ta hand om er!
Love from Emmis.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hejsan! Va kul med en ny kamera, är det typ en sån som Lina har?

Är det något speciellt ni ska se, i och omkring Brisbane? Nä, jag blir inte ledsen över min sarong Emma, det blir väl kul att få något nytt(om den nya hittar hem, hehe)Idag ska jag och Julia till gymet, så nu ska jag städa innan vi ska dit. Ha det underbart, älskar dig!

2009-02-27 @ 09:18:17
Postat av: Pappa

Hej!Själv är jag på jobbet,roligt att se att mamma är vaken så tidigt!!Ha det så bra i Brisbane

2009-02-27 @ 09:36:57
Postat av: Victoria

Jag har en sådan kamera fast i blå :)

2009-03-04 @ 20:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0