onsdag 24 februari

Idag ar det min mammas fodelsedag! GRATTIS! Vi onskar dig en underbar och harlig dag alla tre mamsi! ♥
For tillfallet regnar det for forsta gangen under hela resan. Inte mycket, bara nagra droppar. Men det ar aven lite moln pa himmlen for forsta ganegn pa hela resan ocksa. Det tycker jag ar valdigt skont :)
Vi har det harligt har! Sen Lina och Elin kom har dagarna bestatt av harligt strandliv med sol, bad och fruktdrinkar. Det ar harligt att bara vara tillsammans och dela pa paradiset!
Pa kvallarna testar vi pa nya thailandska ratter och sa har jag aven tagit Lina och Elin pa lite shopping!
Ikvall ska vi pa Phuket Fantasea show som ska vara ett av alla masten har i Phuket. Sags vara ett pretentiost mangmiljonsprojekt mitt emellan Disney World och Skara sommarland. Fyverkerier, klassiska thaikrigare och en skock elefanter involverade i sa mycket guld och glitter att Las Vegas skulle kannas blekt. Vara forhoppningar ar stora infor kvallen :) Pa det vantar aven vad som sags vara varldens storsta buffe. Resturangen rymmer 4000 personer. Det bli nagot att se fram emot det!



karon beach

karon beach

toppen tycker Lina och Elin

havet ar ganska najs det ocksa :)

beautiful sunset!

vem ar vem? :P

fruktstund pa stranden

Elin pressar :)

fruitshake!


Middag! Lina testade friterad fisk :)

Elin hade sweet and sour seafood och jag....

gron (STARK) curry seafood, med sticky rice. I like the spicy food :)




Imorgon bitti aker vi vidare till Phi Phi islands for att tillbringa helgen dar. Dar vantar dykning och paradisstrander!
Nu ska jag springa ivag oh handla lite lunch fran gatan. Det blir grillade kycklinglar och banan- mango och ananassmoothies :) Sen ska jag masa mig ner till standen igen dar Lina och Elin vantar!
Hur mar ni dar hemma? Sag pa Expresens lopsedlar att varen var pavag nu. Kanner ni av det? :)
Ta hand om er! Lina och Elin halsar nog :)
Pussar och kramar fran oss ♥


Kommentarer
Postat av: Jossa

Vad skönt att de kom fram ordentligt och att ni hittade varandra. Nja, att våren är på väg vet jag väl inte om jag kan hålla med om?



I skrivande stund ligger temperaturen på -21 grader. Tillbaka till frysboxen med andra ord.

Ni ser ut att ha det hur härligt som helst.



Ta hand om er! Puss!

2010-02-24 @ 07:59:17
URL: http://kaleidoscopical.blogg.se/
Postat av: Pappa

Nja nån vår är nog inte i sikte än på någon vecka.Till veckan är det sportlov så det blir väl Branäs,Julia ska dit tor-sön.Ni får väl bada i stället för att åka skidor.Ha dä bra alla tre!

2010-02-24 @ 08:52:59
Postat av: Morfar

Hej på Er.Vad skönt Ni har det.Vaddå avundsjuk!

Vi har varit på den där elefantshowen två gånger och den är verkligen häftig.Åk dit tidigt så Ni hinner smaka på alla hundratals rätter i den enorma matsalen.Kram på er från mormor Barremyr.Morfar hälsar också!







2010-02-24 @ 16:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0