sondag 21 februari

Heeej! Vad gor ni dar hemma?
Jag ar lite uttrakad just nu. Det ar varmt och jag ar trott pa att ligga pa stranden. Jag far inte vara ifred. Det kommer hela tiden massa man som vill prata. Men jag ar inte intresserad av att prata med dem. Jag kanner for att gora nagot, men vill anda vanta tills Lina och Elin kommer. Och det gor de snart! Jag far forsoka genomlida den har dagen ocksa... Oj vad det ar synd om mig som ar i Thailand och kan sola, bada, ata och dricka massa gott och inte maste gora nagot alls. Ellerhur? Det var inte sa jag menade :P haha. Jag langtar bara sa himla mycket efter Lina och Elin :)
Jag har inte sa mycket att beratta. Trakiga dagar finns aven nar man reser!
Soo, that's it!
Have a nice day :)
/ Emma.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Haha, ja din stackare som får ha det så underbart dagarna i ända ;) Jag är såå sotis på dej gumman, vill också komma till solen och värmen! Saknar dej massor, take care! <3

2010-02-21 @ 13:30:03
Postat av: Farmor

Ser att du har det bra bland palmerna, solen och alla människor. Vi gratulerar dig till dykarsertifikatet. Farfar trivs nu när det är riktig vinter. Jag längtar till våren. Lina är på väg till dig. Ha det så bra!

Farmor o farfar

2010-02-21 @ 14:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0