fredag 19 november

Gokväll ♥



Kolla vad jag fann när jag satt och kollade igenom gamla bilder på datorn här hemma! 2007 var jag, Ida, Britta och Ellen tomtar i skolans luciatåg! Snart är det juuuul igeeen :D

Jag inväntar just nu Ellen och Ida för en idol/glöggkväll här hemma hos mig! Ska bli mys det ♥
För övrigt så har jag tillbringat hela dagen med näsan i psykologiboken. Det har resulterat i en nästan helt klar hemtenta! Fatta vad underbart, snaaart klar :D
Hann även med en snabb sväng till frissan! Härligt att få bort de slitna topparna. Jag tänkte färga mig mörkare nu också! Och tänkte faktiskt överlåta det jobbet till Jullan någon dag till veckan :)
Ha en mysig helg nu med er! Puss :)

Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0