lördag 13 november

Hej mina kära vänner ♥

Hoppas ni mår bra!
Själv har jag haft en jättebra arbetsdag! Att få komma till en solstråle som lyser upp i höstrugget är härligt!
Nu ligger jag hemma i sängen och läser lite, Integrativ vård med konventionella, alternativa och komplementära metoder. Jag saknar min underbara pojkvän ganska mycket faktiskt :P Men jag får vänta till imorgon...
Kvällen igår var jättemysig! Hela familjen plus alla pojkvänner var hemma, mamma hade gjort trerätters och sen underhöll vi oss med idol :)
Imorgon är det fars dag så då är det frukost på sängen och uppvaktning av pappsen som står på schemat! Sen Ida, farfar, morfar, plugg och Pelle ♥
Sov gott!

Emma.


Kommentarer
Postat av: victoria

åååh, låter som en mycket mysig helg :) vad duktig du är som pluggar en lördag! hihi imorrn blir det iaf plugg för mig med ;O mitt i allt fars-dags-friande ;) sees på måndag!! puss

2010-11-13 @ 23:53:22
URL: http://www.victoriawarg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0