torsdag 18 november

Hej ♥

Min blogg måste vara något av det tråkigaste just nu. Förlåt! Men jag har ingen inspiration alls. Det kanske kommer tillbaka, men just nu har jag varken tid eller lust. Jag tror ni har märkt det :)
Jag är sjuk för tillfället, men jag har inte tiiiiiid med det! Och dessutom är det tråkigt. Jag missade en föreläsning idag pga den förbaskade febern. Huvudet spränger och ögonen värker.. resten av kroppen ska vi inte tala om. Det är bara meeer vila som gäller! Kul....
Aja, förlåt att jag klagar, men det är faktiskt lite synd om mig :) Det känns bättre nu när jag sagt det!
Snart kommer mamsen hem från Norge. Då blir det mys! Fast jag kryper nog ner i sängen tidigt idag, har inte sovit ordentligt på hela veckan :(
Hoppas allt är bra med er sötnosar!

Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0