söndag 14 november

Ciao ♥

Idag startade hela familjen med en rejäl och mysig frukost tillsammans med tända ljus och paket till pappa :) Jag tror han blev heeelt överlycklig över ett 10-pack strumpor från intersport. Det såg ut så iallafall :) Haha.
Sen åkte jag till Ida och hade mysfika med henne och Ellis ♥

Jag sitter och försöker plugga, men jag får ont i ögonen när jag läser och alla psykologigubbar gör mig trött...

Datorn är roligare! Jag har lagt in lite Parisbilder som jag laddat upp. Bilderna är från halva fredagen, tagna med Julias systemkamera :) Sen tog batteriet och fick nöja oss med att ta bilder med Linas kamera, men den ligger som sagt kvar hos Astrid i Paris. Ni får nöja er med detta så länge! 













































Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0