Fredagsplaner

God morgon  

Äntligen fredag! Jag älskar känslan! Jag har precis varit ute på en morgonpromenad runt älven och sitter nu med frukosten i högsta hugg. Jag har kört på samma frukost i flera dagar nu då jag fastnade för den jag åt i onsdags.
Om en stund ska jag åka upp till universitetet och plugga med Viktoria och Jenny, sen hem och göra mig iordning och åka till Kristin och Henrik för att börja förbereda för kvällens middag. Vi ska laga en trerätters middag till åtta personer så vi kommer ha lite att göra. Men vad roligt det ska bli! Tänker inte avslöja något om menyn nu, men jag tror det kommer bli riktigt bra!

Önskar er en trevlig fredag!

Kram / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0