whitney houston

God morgon vänner

Vilken hemsk nyhet vi vaknar upp till. Vår stora stjärna Whitney Houston har avlidit och visst är det sorgligt?! För mig är låten "I wanna dance with somebody" väldigt betydelseful och får mig att tänka tillbaka på en underbar resa jag gjorde för tre år sen, bussresan i Nya Zeeland. Första dagen tillsammans fick vi komma överens om en låt som vi ville ha som "morningsong" och som skulle spelas varje morgon i bussen. Vi valde såklart "I wanna dance with somebody" och låten följde oss genom hela resan. Varje morgon fick vi sjunga och dansa till låten som gjorde att vi vaknade till och blev på ett härligt glatt humör samtidigt som den oslagbara Nya Zeeländska naturen susade förbi utanför fönstret. Det är en speciell känsla. I över två veckor tillbringade vi dygnet runt tillsammans, underbara människor och underbara upplevelser!



Nu har jag iallafall fått i mig en god söndagsfrukost och ska sätta mig med plugget som kommer göra min dag idag. Examinerande seminarie imorgon så jag har inte mycket annat till val :)

Ha en bra söndag!

Kram på er / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0