Balansera på bollen del två

 Hej
 
Vi kör en övning för bålstabiliteten idag då jag kom på att jag fortfarande har bilder kvar från när Julia hjälpte mig att fotografera övningar med bollen.
 
Den här övningen känner ni säkert igen och har troligtvis testat den. Den är lite svårare än den här övningen och ger balansen en utmaning. Tycker du att det är för lätt rekommenderar jag dig att du rör dig så att du "tappar balansen" med flit för att övningen ska vara så effektiv som möjligt.
 
 
 
Börja med att stå på alla frya på bollen och hitta din balans.
 
 
 
När du känner dig redo ställer du dig upp på bollen och balanserar på den. Tro mig, det är jobbigare än vad man tror att det är. Utmana dig själv och se hur länge du kan stå innan du ramlar ned - du kan ju bara förbättra dig - right?
 
Lycka till :)
 
Kram / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0