Mera fisk!!!

Hej fina ni
 
I söndags bjöd svärmor på en underbar laxrätt som jag tänkte dela med mig av till er. Lax är ju så gott så jag kan bara inte få nog av alla goda rätter med den fantastiska fisken som ingrediens :)
 
 
Ingredienser:
4 tinade portionsbitar lax
2 dl turkisk yoghurt/cremé fraiche
150 gram fetaost
1 msk hackad persilja
1 msk hackad dill
2 vitlöksklyftor
salt och peppar
räkor till dekoration
 
Lägg laxen i en ugnsform, salta och peppra. Blanda samman yoghurt/cremé fraiche, fetaost, persilja, dill och pressa ned vitlöken. Bred röran över laxen och sätt in i ugnen i ca 20 minuter i 225 grader. Garnera sedan med räkor och servera med kokt potatis, wokade grönsaker och en god sallad.
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nu har jag bakat dina knäckebröd! Så himla goda ;)

Svar: Vad roligt att du gillade dem :) kan tipsa om avokado på - galet gott! :)
Emma Barremyr

2012-07-05 @ 18:12:52
URL: http://leonales.blogspot.com
Postat av: Julia

Mums! Fisk, räkor och dill är så jäkla gott ihop :) Sparar detta recept för att testa det snart :)

Svar: Håller veklingen med! Gör det, var jättegott :)
Emma Barremyr

2012-07-05 @ 21:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0