Kesokvarg med kakaosmak

God morgon

Hoppas att ni sovit gott!
Jag är uppe tvättar för fullt. Har precis ätit frukost och ska snart iväg till universitetet för att sammanställa all statistik. Torsdagsnöje i all ära! Under eftermiddagen ska jag vara på Sats och ikväll ska jag plus några till i klassen köra crossfit med Sony, ska bli grymt skoj! Fokus på ben skulle det vara hörde jag!

Dagens frukost - kesokvarg md kakaosmak och topping, en dinkeltekaka med avokado och makrill.







Kesokvarg med kakaosmak: mosa en banan och rör ihop med 125 gram kvarg, en dl keso och en msk rå kakao. Toppa med kiwi, hallon, blåbär, kokos, hasselnötter och klippta plommon! Åååh, choklad <3

Idag blir det cykel till universitetet. Gud vad underbart att gatorna är sopade och man äntligen kan åka cykel överallt igen!

Kram / Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0