Grilltallrik och glassig smoothiefrukost

God morgon 
 
Gårdagskvällen tillbringades hos svärmor och svärfar tillsammans med mina föräldrar och Pelle. Svärmor hade kokat ihop en helt underbar grilltallrik med laxspett från grillen, en underbar färskpotatissallad, fetaostsås och en grönsallad. Mums! Till efterrätt blev det ett par portioner glass och jordgubbar. 
 
Mmmm... sommarkänslor!
 
 
Idag är det dags för jobb igen och jag går på mitt tredje 24-timmarspass för veckan. Inte långt till semester nu och därför går det. Dagen började med en morgonpromenad följt av en glassig smoothiefrukost!
 
Fantastiskt bra start!
 
Idag gjordes smoothie på frusna hallon, bananslantar och mangobitar, avokado, vaniljpulver, kokosflingor och havremjölk.
 
Jag är ledsen att det blir lite samma, samma här på bloggen nu. Men som sagt så är det mycket jobb denna vecka och till veckan kommer jag ha lite mer tid igen! 
 
Men hörrni, senare idag ska jag försäka få upp första delen av svaren på frågestunden!
 
Kram / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0