Hej plättlunchen

Och hej fina ni 
 
Det är kul att se att statistiken håller i sig så bra och att ni är så många som kikar in här varje dag trots det fina vädret och semestern som ligger i tiden. Själv är jag väldigt dålig på att läsa bloggar för tillfället och känner att tiden jag lägger ner på min egen blogg får räcka framför datorn. Däremot går Instagram varm och jag kikar gärna in flera gånger om dagen för att se vad folk har för dig och vad alla äter! Hihi.
 
Förmiddagen i gymmet bara försvann! En bra förmiddag med fina och duktiga kunder, jag kan inte vara annat än stolt. Framsteg och kämparglöd så det ryker om det - inspirerande och så roligt att följa!
 
Därefter mötte jag upp killen på Sats för ett rygg/axelpass, ett tungt sådant och jag har bestämt mig för att satsa på chins igen. La ju mycket fokus på det förra året, men tappade motivationen lite när jag blev skadad (vilket var i knät ifs, men tappade motivationen till träningen över lag då, och har i stort sett inte kört chins alls sedan dess). Men nu banne mig ska jag köra!
 
Hemma igen blev det lunch - mangoplättar med blåbärsfluff och rawmio!!!
 
Hur bra är inte plättar/ pannkakor? Det går att variera till tusen och smakar så gott! Med mitt älskade rawmio <-- (klick) blev det lunch i kategorin matporr.
 
Mums!
 
 
 
Plättar:
2 ägg
1/2 banan
1/2 mango
1/2 dl keso
1 msk kokosmjöl
1/2 msk baobab <-- (klick)
1 tsk fiberhusk
 
Staxmixa ihop alla ingredienser och stek plättar i kokosolja på medelhög värme länge på båda sidor (var inte för snabb med att vända för då går de sönder).
 
Recept på blåbärsfluff hittar du r <-- (klick).
 
Mangoplättar, blåbärsfluff, rawmio, kokoschips, hampafrön och kakaonibs i en salig blandning!
 
 
Nu - sol, isvatten och bikini på balkongen innan promenaddejt med en vän!
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Klara

Vad är halvah för någonting egentligen? (Ser ingredienserna men vad kommer det ifrån och vad är det tänkt som från början?) :) Verkar gott!

Svar: Tror det innebär sesampasta :)
Emma Barremyr

2013-07-09 @ 17:38:09
Postat av: Mari

Vilken härlig dag och vilken måltid =)

2013-07-09 @ 18:39:16
URL: http://www.marriie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0