Kvällsnjutning på huvudet!

Hej vänner 
 
 
Kvällsnjutning!
 
Jag har äntligen lärt mig huvudstående! Kan stå där och andas... njuta... bara vara...! Först var det mot väggen, men nu kan jag själv, utan vägg! Jag känner mig stark och stolt!
 
Kroppen är häftig och det yogan gör med kroppen är häftigt!
 
Två veckor av #yoga30d har passerat och jag känner verkligen hur yogan har blivit en del av min vardag. Jag känner resan inåt, lugnet och styrkan. Det får mig att må bra och jag kommer fortsätta!
 
Jag vill utvecklas mer, bli ännu starkare och smidigare!
 
Jag vill vara en yogi.
 
Yogar ni? Hur går det för er?
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: fruwidlund

Wow, vad duktig du är!

Och jag håller med dig, vad det blir en del av vardagen. Jag vill också vara en yogi. :)

Svar: Tack sötis! Du är grym du med (alla från sina förutsättningar)! :) Skönt att det blivit vardag för dig också, det kan bara vara bra! :D
Emma Barremyr

2013-07-06 @ 20:49:19
URL: http://fruwidlund.blogg.se/
Postat av: Josefine

wow, det var inte dåligt. har du lärt dig det på bara två veckor? :P

Jag har själv precis börjat testa yoga, blev faktiskt inspirerad av dig (:
det är verkligen jätteskönt. Jag är alltid så stressad och har många bollar i luften så det här passade mig perfekt!

/josefine

Svar: Yes, har övat, övat och övat! Varje dag! Till slut så gick det :) vad kul att du har blivit inspirerad! Yoga är perfekt för att stressa ner :) kram
Emma Barremyr

2013-07-07 @ 03:11:23
Postat av: Jeanna

GRYMT jobbat, Emma! Så himla snyggt.

Svar: TACK! Och tack för att du inspirerar till detta! :)
Emma Barremyr

2013-07-07 @ 08:02:22
URL: http://minatraningstajts.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0