Löparlycka i en form av intervaller

Hej vänner 
 
Söndag och intervaller på träningsschemat!
 
Mycket energi i form av uppladdning med massa god mat (från Loka Brunn) och kroppen var laddad och taggad till tusen!
 
Jag ville spurta...
 
Ge mig f*n på en riktigt grisig och jobbig backe...
 
... Valbergsbacken!
 
 
Började med 2 km uppvärmningsjogg i stigande tempo.
 
Fortsatte med 1-1 min intervaller x 10.
 
Avslutade det hela med 2 tabataintervaller (spurt upp i 20 sek, jogg ner, 10 sek x8) upp för Valbergsbacken.
 
Svettigt, endorfinkickat och glädjefyllt!
 
Jag tjatar om den där känslan! Den där känslan som bara ett löppass kan ge mig! Den lyckokänslan är underbar!
 
Valbergsbacken
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Kaffehörnan

Verkar en fin stund vad fint outfit du bär

2013-07-15 @ 14:30:48
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Isabelle

Wow, grymt!

2013-07-15 @ 14:39:08
URL: http://isabelli.se
Postat av: Kristina

Hej! Jag undrar vart du hittat din smidiga lilla midjeväska?

Svar: Den är mammas och den har hon köpt på hm :)
Emma Barremyr

2013-07-15 @ 19:11:02
Postat av: emma

Vilken perfekt väska, sån har jag kikat efter. Var det längesen hon köpte den? Tittade på hemsidan men hittade ingenting där..

Svar: Ja det är tyvärr flera år sedan :( Skulle också vilja ha en, men passar på att låna när jag är hemma och hälsar på :)
Emma Barremyr

2013-07-19 @ 13:44:22
URL: http://emmasommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0