Underbara sommarliv!

God morgon söndag 
 
Jag fortsätter att njuta av sommar och semester och är så tacksam att jag lyckats pricka in helt rätt vecka (vädermässigt) att vara ledig på! Helgen har hittills varit helt fantastisk och söndagen började även den riktigt bra! Jag kände mig bra mycket piggare när jag vaknade igår och idag är jag helt kry, men vilar nog ändå helgen ut från träningen för att vara på den säkra sidan - ni vet - hellre vila en dag extra än en dag för lite!
 
Idag tog vi oss en sovmorgon följt av en morgonpromenad i solen. Därefter lyxfrukost ute på balkongen! 
 
 
1. Kesokvarg med baobab <--(klick) och topping i form av stora blåbär och söta jordgubbar, quinoapuffar, bovetepuffar, mullbär, hampafrön, linfrön, pumpakärnor, kokoschips och acaípuder <--(klick) = näringsboost!
2. Efterrättsfrukost = lakritslatte och mörk choklad!
 
Lyxsöndag var det här.
 
Nu ska vi packa väskan med laxsallad, tidningar, vatten, bikini och picknickfilt och cykla på badutflykt!
 
Ha en fin söndag så hörs vi senare!
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Klara

Det där ser helt sjukt gott ut! Äter så mycket jordgubbar jag bara kan nu när det är säsong :)

Jag tänkte också höra om någon av dina läsare kanske behöver ett par snygga löparskor? Jag köpte en modell som inte passade min fot och fick köpa nya igen, därför behöver jag bli av med det extra paret. Det känns fel att fråga med det skulle ju gynna både dem och mig! Känns lite magstarkt att posta kommentaren men äh.. :S

Svar: Ja visst är det gott! Inte alls magstark, jag förstår dig såklart, men jag kan tyvärr inte lägga ut något sådant eftersom det säkert då kommer fler och vill göra samma sak. Jag hoppas du förstår det! Ett tips är att lägga ut dem på blocket eller tradera, det brukar funka jättebra! Lycka till!
Emma Barremyr

2013-07-21 @ 13:09:42
Postat av: mari

åh, jag som stod och höll i en burk med baobab på Ica precis. Men tänkte, vad ska jag ha den till.. Nu ångrar jag mig =) strör du den bara på keson eller?!

Svar: Vilken osis :) jag har köpt mitt på råvarubutiken och är jättenöjd, tycker faktiskt att det funkar mot IBSen :) blandar det med keso och kvarg och det smakar inte alls speciellt mycket! Har det även i smoothies och i gröt :)
Emma Barremyr

2013-07-21 @ 13:39:02
URL: http://www.marriie.blogg.se
Postat av: Marja - Baka Sockerfritt

Så underbart med semester och det fina vädret! Vilken härlig söndagsfrukost med många spännande ingredienser :) ha en underbar dag på badet!

Svar: Ja, väldigt bra timing om du frågar mig :) hihi hoppas du får en fin dag i solen du med!
Emma Barremyr

2013-07-21 @ 14:05:20
URL: http://bakasockerfritt.se/
Postat av: Mari

Sv. :) Åh, då ska jag köpa en burk. På denna burken stod det att det var en svag smak av citron, stämmer det?! Eller finns det olika sorter?!

Svar: Hm, jag vet faktiskt inte, men min smakar inte citron? :)
Emma Barremyr

2013-07-21 @ 15:03:05
URL: http://www.marriie.blogg.se
Postat av: Mari

Sv. haha okej =). Ska kika !! Men ska givetvis testa =)

2013-07-21 @ 22:26:31
URL: http://www.marriie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0