Yogafrälst

Hej 
 
Tänk vad fort tiden går! Jag kan knappt fatta att yogautmaningen som startade på midsommar snart är över. Mitt mål till att börja med var att få in yogan i vardagen. Jag ville lära mig mer om mig själv och om yogan - och jag är glad att jag äntligen påbörjat den resan, då jag känner att det finns mycket att lära. Det är spännande och roligt! Sen vill jag ju så klart bli en stark yogi som kan göra alla de där avancerade yogapositionerna, och jag kan säga - det kommer så smått med övningen!
 
För mig, som inte har så jättemycket erfarenhet av just yoga (även om jag är ganska rörlig) är yogobe.com perfekt. Därför kommer jag att fortsätta yoga tillsammans med dem då det är lättillgängligt och smidigt när det finns pass av alla möjliga slag i olika tidsintervaller.
 
I höst kommer jag fortsätta att gå på yogapass i gymmet och senare vill jag även gå en riktig yogakurs. Helst av allt skulle jag vilja åka till Indien och lära mig yoga på riktigt och senare kanske utbilda mig själv. För mig är det som sagt inte bara ett sätt att bli smidig på. För mig är det en resa inåt som får mig att må bra och tänka ännu mer på den så viktiga helheten som skapar ett inre lugn hos mig. Jag har blivit yogafrälst!

Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Vevve

Det har gått sjukt fort men det är inte helt över på söndag...mer info inom kort!

Svar: Vad spännande! Ser fram emot det :)
Emma Barremyr

2013-07-16 @ 14:15:36
URL: http://veronica.livskick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0