För du är det finaste jag har ♥

 
 
 
 
 
Om ett par veckor firar vi tre år tillsammans!
 
De är de tre lyckligaste och bästa åren i hela mitt liv! Jag har aldrig mått bättre eller haft en finare människa vid min sida och jag är så otroligt tacksam för att du alltid finns där, min älskade Per! Du har visat mig vad kärlek är. Du ger mig glädje, energi och ett rusande hjärta! Du har hjälpt mig skapa tillit, byggt upp min självkänsla och lärt mig så mycket här i livet, trots knappa tre år. Du gör mig till en bättre människa. Med dig är jag hel och lycklig!
 
Jag älskar dig!
 
Vi gjorde en fofgrafering för ett par veckors sedan hos duktiga Caroline Dahlén <-- (klick). Caroline är verkligen en underbar människa med så många roliga idéer och en enorm kreativitet. En grym fotograf helt enkelt! Vi har även planer på ett samarbete inom närmsta tiden som ni troligtvis kommer få se mer av!
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Ellinor Åkeson

Dra mig baklänges; vilka fina bilder, och vad fina NI är!

Svar: Åh, tack söta!
Emma Barremyr

2013-06-27 @ 16:58:39
URL: http://ellinorchristinahermine.blogg.se/
Postat av: Sally

Men va gulliga ni är! Och superfina bilder <3

Svar: Tack fina du! Caroline är verkligen grym :)
Emma Barremyr

2013-06-27 @ 17:03:51
URL: http://www.skippanudlarna.com
Postat av: Julia

Guud så fina bilder! Ni passar verkligen jättebra ihop, såå söta :)

Svar: Tack snälla! Caroline tar verkligen helt grymma bilder! :)
Emma Barremyr

2013-06-27 @ 19:09:30
Postat av: Ellinor

Vilka fantastiskt vackra bilder och vilken fin text du skrivit. Blir alldeles varm i hjärtat. Önskar er många, många lyckliga år tillsammans!
Kram

Svar: Vad roligt att höra! Tack söta du :) kram
Emma Barremyr

2013-06-27 @ 19:10:28
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Marja - Baka Sockerfritt

Vilka underbara bilder och fin text! Grattis till snart tre år tillsammans1

Svar: Tack så jättemycket!
Emma Barremyr

2013-06-27 @ 20:04:15
URL: http://bakasockerfritt.se/
Postat av: Anonym

Åh helt perfekta bilder. Man ser verkligen kärleken, helt allvarligt! Man ser hur himla mycket ni älskar varan, åh blir så rörd.
Så vackra bilder.
Önskar er all lycka i framtiden! Ha det bra <3

Svar: Vad roligt att höra! Tack snälla du :) önskar dig lika mycket lycka!!! Kram
Emma Barremyr

2013-06-27 @ 20:15:36
Postat av: Mari

Åh vad fina ni är. Kärlek !!

Svar: Tack snälla! :)
Emma Barremyr

2013-06-27 @ 20:32:46
URL: http://www.marriie.blogg.se
Postat av: Johanna

Åh vad fina ni är tillsammans!! :)

Svar: Tack sötis! :)
Emma Barremyr

2013-06-27 @ 23:42:26
URL: http://jwes.shapemeup.se
Postat av: Lovisa

Ååh vilka himla fina biler och ett fantastiskt fint par! :) Måste bara passa på att fråga dig vart det fina linnet kommer ifrån?

All lycka till er, kramar :)

Svar: Tack fina du! Linnet är från BikBok :) Kram
Emma Barremyr

2013-06-28 @ 00:08:19
URL: http://nattstad.se/lovisahammar
Postat av: Hon som försöker bli en bättre löpare! :D

Tack Emma för all din insperation!! tack vare dig så klarade jag ett distansrekord nu imorse!! vart 11km, förut var miitt rekord cirka 10 km, så jag vet att det bara är 1 km längre än det förra rekordet, men det skiter jag fullständigt i!! Jag klarade det tack vare dig och det är jag jätte stålt över! <3

Utan dig skulle jag aldrig klarat det! varje gång det började kännas tungt och hårt tänkte jag på dina bilder efter du sprungit långdistans osv, och all din posetiva inställning fick mig att tänka och vända de negativa tankarna till posetiva!

Så tack för din insperation! Den är guldvärd <3

Svar: Så underbart att höra att du kämpar! Och så roligt att du inspireras av att kika in här :) Det värmer! Att gå från 10 km till 11 är fantastiskt bra! Kom ihåg att alltid utgår från dig själv - och om du nu vill börja öka distansen ska du göra det långsamt (inte flera km på en gång). Så att du sprang 11 var jättebra! Fortsätt med dina positiva tankar, de kommer ta dig långt! Heja! Kram på dig
Emma Barremyr

2013-06-28 @ 10:35:51
Postat av: emelie

Underbara bilder :) ni är otroligt vackra båda två :) Du är underbart vacker ska du veta!

2014-05-20 @ 12:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0