Läsarfrågor

Har sett en hund på några bilder och har några frågor om den skulle vara kul om du kunde svara på dom: 
 
- Ras? 
- Namn? 
- Är det din och isåfall hur hinner du med den? 
 
Tack för en superblogg! Du har hjälpt mig genom mycket<3! Kommer följa den så länge den är igång:) Kram
 
Vad roligt att höra att du gillar bloggen så mycket, det glädjer mig verkligen! Hunden som brukar dyka upp på bild är mammas och pappas Border Collie, Tass. Det är den snällaste, lydigaste och finaste hunden jag någonsin träffat och jag önskar att han vore min. Men hund är inget som jag skulle hinna med i mitt liv för tillfället, men i framtiden vill både jag och Per ha en hund och får jag välja så blir det mer än gärna en border collie eller finsk lappund - aktiva och härliga hundar som kan hänga med ut på vandringar, löpturer osv.
 
 
Pussss från Tass!

Kommentarer
Postat av: ann-sofie

hur ser en träningsvecka ut för dig? det har jag alltid undrat, så jag tänkte passa på och fråga :)

2013-05-01 @ 17:51:33
URL: http://hennesliviordochmeningar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0