Opponering och slutseminarium på uppsatsen

God morgon fina ni

Idag är det en stor dag! Det är nämligen idag som jag förhoppningsvis gör min sista examination på Hälsa- och wellnessprogrammet här på Karlstad universitet. Och imorgon tar jag examen. Helt ofattbart att jag är färdig hälsocoach nu! Vi ska iallafall ha opponering och slutseminarium på examensarbetet idag. Kommer ha lite justeringar till i eftermiddag och sedan ska vi skicka in den slutgiltiga versionen för granskning! Spännande!

Dagens frukost blev kesokvarg med hallon, kokos och vaniljsmak, toppat med kiwi, mango, cashewnötter, mandlar och tranbär.



Kesokvarg med hallon, kokos och vaniljsmak: Balnda 1 dl keso, 2 dl kvarg och 1 dl hallon + vaniljpulver. Toppa med färgglada, fräscha frukter!

Vad åt ni för gott till frukost idag?

Väskan är packad med mellanmålslådor och lunchlåda för hela dagen! Det är viktigt att vara planerad och förberedd när man ska vara borta hela dagen. Skulle ni vara intresserade av att se hur en dag i matväg ser ut för mig sen jag fick IBS?

Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Hoppas att det går bra med opponeringen! Frukosten blir man ju glad av att bara titta på! :D själv åt jag pannkakor till frukost :)

2012-06-04 @ 16:18:44
URL: http://gubbsi.blogg.se/
Postat av: Lisa

Det skulle va jätteintressant! Sitter i nästan exakt samma sits som dig :)

2012-06-04 @ 19:15:30
Postat av: Emma

JA! Är väldigt intresserad av en typiskt mat-dag för dig =) Både för att du nu är matcoach men dels för att du har IBS!



=)BRA BLOGG!

2012-06-04 @ 22:25:15
Postat av: Elin

Ja det skulle vara jättebra, eftersom jag själv nyss fått reda på att jag har ibs och har ingen aning om hur jag ska ändra min kost och sådär... :P

2012-06-05 @ 11:06:13
Postat av: Emma

Sv: då kommer ett inlägg om detta lite längre fram :)

2012-06-05 @ 12:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0