nu sitter jag på Arlanda och väntar...

Jag sitter ute på Arlanda och väntar. Halv fyra är klockan och jag är hur pigg som helst. Jag har försökt sova lite, men det funkar inte så bra, så nu sitter jag här och roar mig så gott det går istället :P
Dagen har gått otroligt fort. Avskedet där hemma var ganska kul. Hela familjen + mormor och morfar vinkade av mig på lilla tågstationen i Torsby.. och kort skulle det tas minsann, där stod alla med en varsin kamera och knäppte så att det blixtrade åt alla håll. Det måste sett kul ut :) haha. När det väl blev dags att säga hejdå blev det lite jobbigare. Jag hatar sånt, att säga hejdå. Men bara tåget började rulla och jag äntligen var påväg kändes det mycket bättre. Äntligen, äntligen, ÄNTLIGEN hade min resa börjat.. eller min och Emelies :) Emelie mötte jag upp i Karlstad, där jag även lunchade med Josefin och Andreas på Mat och Muffins. Josefin, DU ÄR SÅ SÖT! I like you a lot <3
Jag och Emelie åkte tåget till Stockholm tillsammans, men väl framme där skiljdes vi åt. Hennes flyg går ju inte förrän klockan två idag och mitt går om tre timmar :D weiii! Jag är sjukt pepp på att sitta på flyget i 27 timmar nu. haha! hoppas ni hörde ironin där :P ett tag kommer gå bra, men sen kommer jag bli rastlös. Att sitta still är inte riktigt min grej.. inte i längden!
Under kvällen har jag umgåtts med Henrik. Vi har suttit på Bellmans café, ätit mat och pratat. Det var jättetrevligt och kul att ses. Det händer ju tyvärr inte så ofta :(
Vid tio gick sista flygbussen ut till Arlanda, så den hoppade jag på.. har varit här sen halv elva och det har varit väldigt lugnt och skönt. Det är lite folk här och där, men alla ligger och sover typ. Antar att det snart blir fart runt omkring mig här när det blir dags att checka in och planen börjar gå. Själv ska jag checka in vid fem och sen måste jag verkligen ha något att äta. Jag är hur hungrig som helst och här är inget öppet nu.. en riktigt god frukost ska det bli :D
Emelie flyger sju timmar efter mig, och det roliga är att hon kommer fram 20 minuter före mig. Hon behöver inte åka till London och byta plan som jag. Lite tråkigt känns det att vi skiljts åt nu när vi hade påbörjat resan tillsammans. Men, men.. vi ses ju imorgon kväll. OCH DÅ KOMMER VI VARA I MELBOURNE. iiiiiiiiiih :D
Nu ska jag inte sitta här och tjata och skriva en hel roman. Jag får väl erkänna att jag är lite pratsjuk och det här är inte riktigt rätt tid att ringa till folk att prata. Det är inte riktigt alla som är vakna... :P
Hoppas ni sover riktigt skönt allihopa! Jag tänker på er.
Puss&kram / Emma

Kommentarer
Postat av: Pia

Nu är kl 7.35 och jag sitter här och väntar på att du ska ringa för att höra om du lyckades få plats på något annat plan. Vilken jäkla otur att det är snöstorm i England just idag!!!!!!

2009-02-02 @ 07:39:09
Postat av: Anonym

vad är det du ska göra under din resa?:)

2009-02-02 @ 07:42:23
Postat av: evaL

Snöstorm!!? Men det var ju det du skulle undvika på din resa;-) Med en sådan början kan fortsättningen bara bli bättre, kom ihåg det:-)

Kraaam!

2009-02-02 @ 08:01:53
Postat av: Anna

Hoppas hela resan går bra! Ha det allra bäst och krama emelie från mig! / Anna

2009-02-02 @ 10:02:38
URL: http://ninjafjant.blogspot.com
Postat av: Linda

Hoppas du får en bra flygresa! =)

2009-02-02 @ 15:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0